You make my dag!

Vaknade först lite allmänt sur idag, men allt ändrades när jag träffade Disa. Jag hade verkligen saknat dig! Känns skönt att få längta efter någon och sen träffa personen efter en lång tid. Man har massa att prata om, har hur roligt som helst, det känns som att vi blir mer och mer tighta för varje gång vi är. Hur nu det kan gå till. Känns som vi känner varandra utantill. Vi har haft en super mysig dag. Handlade lite god mat, såg några filmer. Bakade, tog en liten promenad genom stan. Och nu ligger vi här i varsin säng och har precis sett Skönheten och odjuret, första gången jag såg den. Den funkade, den var fin. Men nu har jag bara blivit sugen på att se Titanic, min favorit, behöver gråta av mig lite. Den är ju bara för fin. Så är det någon som vill se den med mig ;) Känner mig extremt trött just nu, ser på Disa som sover så sött. Ser ganska skönt ut... Så tänkte att jag skall försöka sova nu om jag får det av Viktor, eller om han skall hålla mig uppe till fyra i natt med. Vi får se helt enkelt!

Ha det så fint, natti!  ♥

 
Disa, några bilder att drömma tillbaka till...

    


Kommentarer
Postat av: Disa

Sitter och får tårar i ögonen. Saknar dig så mycket.. Jag gör verkligen vad som helst för dig, hoppas du fattar det. Det här låter sjukt opersonligt men jag vettifan hur jag ska säga det annars. Så underbara, härliga, roliga och helt jävla sjuka stunder vi har haft. Blir så jäkla glad när jag tänker på det! Låter typ som att du är min pojkvän eller något.. Nä, men du, HannaPanna, tvivla aldrig någonsin på att jag finns där för dig.



<3

2009-04-10 @ 21:08:04
Postat av: Hanna

Du är helt underbar, jag tvivlar inte en sekund på dig. Du är något av det bästa som hänt mig, stolt att jag har dig <3

2009-04-14 @ 22:16:44
URL: http://ingetmellanslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0