Underbart!

Nu är det äntligen lov, är så himla skoltrött att jag inte vet vart jag skall ta vägen. Allt går verkligen åt helvete just nu. Jag har struntat i skolan allt för mycket, ligger efter i det mesta, och nu skall min lärare prata med mig också. Det känns inte alls bra. Inte nog med att jag förlorat en av mina bästa vänner hjälper mig inte så stort nu heller. Men när jag tänker efter så var det egentligen bäst tror jag. Jag behöver inte "vänner" som behandlar mig som skit. Vänner tar hand om varandra. Men nog om tråkigheterna! Denna dagen har varit riktigt mysig. Jag och mamma har varit runt på stan och handlat lite. Träffade några gamla vänner man inte sett på väldigt länge, riktigt kul faktiskt. Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag ute i solen med lillasyster på balkongen, riktigt skönt! Älskar när solen skiner! Och syrran har redan fått för sig att hon skall ner och bada i det iskalla vattnet, kanske inte är en sån dum idé, eller vad tycker ni? ;) Har inte så mycket mer att skriva just idag, mer än att det har varit en mysig dag med mammsen helt enkelt. Och nu känner jag lite sympati för att jag inte hjälper mamma med maten, kanske dags att böja göra någon nytta här hemma.

Ha en fin dag!



Bara för att Andreas tyckte denna bilden var så fin, så lägger jag väl upp den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiii sattttan vilken FUL bild! du ser ut som skit!

använd mindre fondtation så kanske man kan se hur du verkligen ser ut? piiiiiinsamt. förstår att din vän svek dig, skulle jag också göra!

2009-04-04 @ 22:11:26
Postat av: Hanna

Tror du inte att jag kan se vem det är som skriver iaf eller, smart ass. Har ju din IP-adress nu... Looser ;)

2009-04-04 @ 22:50:04
URL: http://ingetmellanslag.blogg.se/
Postat av: Ted Svensson

Hanna är faktiskt väldigt söööt!

Det är annat än vad du är!

Den där fula personen du ser i spegeln varje morgon är ju faktiskt dig själv.

Jag vet precis vem du är, så försök inte gömma dig!

2009-04-15 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0